Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- massacommunicatie --- marketingcommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Mass communications --- Media --- Médias --- Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- 05 <493> --- #A9510A --- 658.88 --- 659 --- 659.3 --- Rubriek serials: grafische- en reclamevormgeving --- Frans --- tijdschriften communicatie --- marketing --- 050 --- 658.8 --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- 659.1 --- Communicatie --- Marketing --- Massacommunicatie --- Public relations --- Reclame en marketing --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Toegepaste marketing --- Reclame. Public relations --- periodieken - tijdschriften --- marketing, verkoop, distributie --- Periodicals --- tijdschriften --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Media. --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- 690 Media, mediarecht
Choose an application
Advertising --- Advertising. --- Reclame. --- Case studies. --- reclame - publiciteit - advertentie --- 659.1 --- #SBIB:309H2800 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Case studies --- Reclame: algemene werken --- reclame --- Advertising. Public relations --- marketing
Choose an application
televisiecommercials --- Advertising. Public relations --- audiovisuele opvoeding --- Consommateurs --- Consumenten --- Enfants --- Kinderen --- Publicité --- Radio en televisie --- Radio et télévision --- Reclame --- reclame --- televisie --- kinderpsychologie --- 658.81 --- 654.17 --- #SBIB:309H2820 --- #SBIB:032.GIFTCOM --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- 654.19 <493> --- 659 <493> --- 659.1 --- 659 --- 384 --- 159.987 --- Sales organization --- Facsimile and television transmission (point to point) --- De reclameboodschap: algemene werken --- reclame - publiciteit - advertentie --- 654.17 Facsimile and television transmission (point to point) --- 658.81 Sales organization
Choose an application
Wat drink je bij het begin van de dag? Melk, sap of koffie? Neem je een bad of een douche? Doe je weleens mee aan een kansspel? Speelt je zoon voetbal? Ga je op reis naar Italië of naar Denemarken? Jij kiest! Wat zegt dat over jezelf? Wat zegt dat over jezelf? En hoe maken 'marketingjongens' en 'reclamemeisjes' daar gretig gebruik van? Ontdek wat je keuzes en aankopen verraden over je identiteit. Alle producten die je in je leven gebruikt, komen aan bod : zeep, ten, drank, cadeautjes, je gsm, je auto, je huis en je levensverzekering. In dit frisse en vaak humoristische dagboek van de consument ontdek je wat je doet en waarom.
reclame --- consument --- Social Sciences and Humanities. Consumer Studies --- Consumer Behaviour. --- Consumers --- Psychology --- 693 Handelsreclame --- 341.6 --- consumentengedrag --- consumptie --- economie --- 366.1 --- consumentenpsychologie --- Consumentengedrag --- Marketing --- Reclame --- 316.63 --- 658.8 --- Consumenten --- 339.4 --- C3 --- consumenten --- marketing --- verbruik (zie ook 658.114.8) --- Kunst en cultuur --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Consumentisme --- Consumptiegedrag --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- Mass communications --- Internet [Adverteren op ] --- Internet advertising --- Publicité sur Internet --- Reclame op Internet --- Marketing --- Internet marketing --- Customer relations --- Social media --- Management --- Social aspects --- 658.811 --- 658.81.5 --- 007.5 --- 339.4-05 --- 658.6 --- 369.1 --- conversation management --- e-marketing --- marketing --- marketingstrategieën --- 369.4 --- 659.1 --- 659 --- Sales management --- Reclame. Advertising. Merchandising --- informatica - cybernetica - Internet (zie ook 681.3) --- verbruikers - consumenten --- commercieel beleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Marketingcommunicatie --- internet --- strategieën --- Merkenmanagement --- 658.811 Sales management --- Marketingcommunicatie. --- internet. --- strategieën. --- Merkenmanagement. --- Internet. --- Strategieën. --- Business enterprises --- Computer networks --- Marketing - Social aspects --- Internet marketing - Social aspects --- Management - Social aspects
Choose an application
besluitvorming --- politieke partijen --- economisch beleid --- Political sociology --- democratie --- verzuiling --- Belgium --- macht --- politieke sociologie --- arbeidsverhoudingen, collectieve --- reclame --- 316.45 ) Groepsdynamiek --- politiek --- machtstructuren --- sociaal-economische problemen --- 323 <493> --- #SBIB:323H523 --- #SBIB:323H320 --- #SBIB:031.GIFT --- #gsdb5 --- drukkingsgroepen --- belgie --- 321.01 --- 323 --- Politieke machtsstructuren . België --- Reclame --- Sociaal-economische machtsstructuren . België --- 331.156.2 --- 659.1 --- 301.187 --- 329 --- 323 <493> Binnenlandse politiek--België --- Binnenlandse politiek--België --- 301.17 --- 32 --- 331.15 --- 659 --- Belgische oppositie en sociale bewegingen --- Belgische drukkingsgroepen --- groupes de pression --- belgique --- sociaal economisch overleg - sociaal economische overlegorganen - sociale partners --- reclame - publiciteit - advertentie --- pressiegroepen - drukkingsgroepen - middenveld --- Samenleving --- Politiek --- Macht --- Maatschappij --- Film --- België
Choose an application
Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...
reclamebureaus --- illustratieve vormgeving --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- Graphic arts --- grafische vormgeving --- graphic design --- Adresboeken --- Annuaires --- Jaarboeken --- Livres d'adresses --- Publicité --- Reclame --- 058 --- 659 --- 76 --- 659.1 --- 369.4 --- België --- reclame --- (058.7) --- abonnementen --- adresboeken --- communicatie --- marketing --- public relations --- Communicatie-bureaus (reclamebureaus) --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- Human Resource Management --- promotiebureau --- public relations agencies --- sponsoring --- telemarketing --- Marketing ; adressen --- Jaarboeken. Adresboeken --- Publicity. Information work. Public relations --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- Publicity. Advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten. --- Yearbooks --- 659.1 Publicity. Advertising --- 76 Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten --- MAD-faculty 14 --- adverteren --- 76 Graphic arts. Graphics --- Graphic arts. Graphics --- communication design
Choose an application
Reclameteksten. --- Marketing --- copywriting --- Advertising. Public relations --- reclameteksten --- schrijven --- Copywriting --- 316.776 --- 659 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #A9710A --- #KVHA:Copywriting --- #KVHA:Reclameteksten --- #KVHA:Communicatie --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H252 --- E99260.jpg --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Reclameteksten --- Reclame --- Effectiviteit --- Radio --- Televisie --- Televisiereclame --- Radioreclame --- Reclame-effectiviteit --- Joop Roomer --- reclamevormgeving --- reclame --- 766.02 --- 766.036 --- Reclametekst --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Maar vanuit de samenleving worden tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Over al die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.
Public relations. --- Advertising. Public relations --- marketingbeleid --- bedrijfscommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Public relations --- 659 --- 659.4 --- #SBIB:309H252 --- PR --- 091 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- 658.81 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Relations publiques Public relations --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Information (gestion) Informatie (management) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Marketing Marketing --- #KVHA:Public relations; Nederlands --- #KVHB:Public Relations --- AA / International- internationaal --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Reclame - Public relations --- Overheidsvoorlichting --- Massacommunicatie --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Financiële public relations --- Corporate advertising --- Jaarverslagen --- Sponsoring (alle aspecten) --- Onderzoek --- Public relationsonderzoek --- Jaarverslag --- Sponsoring --- Grafische sector --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
Hoe groen is mijn pakje werkelijk?Welke impact heeft de stroom aan bestelwagens op onze luchtkwaliteit?Is fysiek of Webwinkelen de meest duurzame keuze?We winkelen steeds meer en voor hogere bedragen online. Voor velen zijn webwinkels intussen een belangrijk alternatief voor de winkelstraat. Maar de vragen over de implicaties van het hele online winkelgebeuren op onze samenleving stapelen zich op. Is al dat verpakkingsmateriaal bijvoorbeeld echt nodig? Ontvang je binnenkort je pakketje van een robot of drone - en is dat waar we naartoe willen?Op al deze vragen bestaan geen sluitende antwoorden. De kennis over de 'laatste kilometer' die onze online aankopen afleggen, van distributiecentra naar consumenten thuis, staat echter niet stil.Op basis van wetenschappelijk onderzoek beschrijft Duurzaam online shoppen het leverproces van onze online aankopen, de evolutie ervan in het laatste decennium, en welke technologiegedreven innovaties ons te wachten staan. Sprekende initiatieven uit binnen- en buitenland tonen daarbij de concrete kansen om het leverproces te verduurzamen, zowel voor consumenten als voor retailers en logistieke bedrijven.(https://www.standaardboekhandel.be/p/duurzaam-online-shoppen-9789401477222)
E-commerce. --- Distribution strategy --- Computer architecture. Operating systems --- Trade theory --- Applied marketing --- Information systems --- websites --- internet --- marketing --- reclame --- e-commerce --- Duurzaamheid --- Electronic commerce --- 614.7 --- 007.6 --- milieu - leefmilieu - milieubeleid (zie ook 712) - duurzame ontwikkeling --- e-commerce - electronische handel --- Elektronische handel --- Innovatie --- Logistiek --- Logistiek management --- Consumptie --- Verpakking --- Online shoppen --- E-commerce --- Ethisch ondernemen --- Duurzame ontwikkeling --- Milieubewust consumeren
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|