Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Periodical
Media marketing : vaktijdschrift over reclame en marketing
Author:
ISSN: 13724495 Year: 1995 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.


Book
Consumentengeheimen : we doen wat we doen, maar waarom ?
Authors: --- ---
ISBN: 9789058266750 Year: 2009 Publisher: Leuven Davidsfonds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat drink je bij het begin van de dag? Melk, sap of koffie? Neem je een bad of een douche? Doe je weleens mee aan een kansspel? Speelt je zoon voetbal? Ga je op reis naar Italië of naar Denemarken? Jij kiest! Wat zegt dat over jezelf? Wat zegt dat over jezelf? En hoe maken 'marketingjongens' en 'reclamemeisjes' daar gretig gebruik van? Ontdek wat je keuzes en aankopen verraden over je identiteit. Alle producten die je in je leven gebruikt, komen aan bod : zeep, ten, drank, cadeautjes, je gsm, je auto, je huis en je levensverzekering. In dit frisse en vaak humoristische dagboek van de consument ontdek je wat je doet en waarom.


Book
De conversation manager : de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder.
Author:
ISBN: 9789081516303 9081516302 Year: 2010 Publisher: Leuven LannooCampus


Multi
PUB. Agency book
Author:
ISSN: 13768336 ISBN: 9789046567579 Year: 2000 Publisher: Mechelen Wolters Kluwer Belgium.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...


Book
Public relations : beleid, organisatie en uitvoering.
Authors: --- ---
ISBN: 9014054351 Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Maar vanuit de samenleving worden tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Over al die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.

Keywords

Public relations. --- Advertising. Public relations --- marketingbeleid --- bedrijfscommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Public relations --- 659 --- 659.4 --- #SBIB:309H252 --- PR --- 091 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- 658.81 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Relations publiques Public relations --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Information (gestion) Informatie (management) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Marketing Marketing --- #KVHA:Public relations; Nederlands --- #KVHB:Public Relations --- AA / International- internationaal --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Reclame - Public relations --- Overheidsvoorlichting --- Massacommunicatie --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Financiële public relations --- Corporate advertising --- Jaarverslagen --- Sponsoring (alle aspecten) --- Onderzoek --- Public relationsonderzoek --- Jaarverslag --- Sponsoring --- Grafische sector --- Ontwikkeling --- Leerlijn


Book
Duurzaam online shoppen : praktijkgids voor e-commerce van morgen
Author:
ISBN: 9789401477222 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe groen is mijn pakje werkelijk?Welke impact heeft de stroom aan bestelwagens op onze luchtkwaliteit?Is fysiek of Webwinkelen de meest duurzame keuze?We winkelen steeds meer en voor hogere bedragen online. Voor velen zijn webwinkels intussen een belangrijk alternatief voor de winkelstraat. Maar de vragen over de implicaties van het hele online winkelgebeuren op onze samenleving stapelen zich op. Is al dat verpakkingsmateriaal bijvoorbeeld echt nodig? Ontvang je binnenkort je pakketje van een robot of drone - en is dat waar we naartoe willen?Op al deze vragen bestaan geen sluitende antwoorden. De kennis over de 'laatste kilometer' die onze online aankopen afleggen, van distributiecentra naar consumenten thuis, staat echter niet stil.Op basis van wetenschappelijk onderzoek beschrijft Duurzaam online shoppen het leverproces van onze online aankopen, de evolutie ervan in het laatste decennium, en welke technologiegedreven innovaties ons te wachten staan. Sprekende initiatieven uit binnen- en buitenland tonen daarbij de concrete kansen om het leverproces te verduurzamen, zowel voor consumenten als voor retailers en logistieke bedrijven.(https://www.standaardboekhandel.be/p/duurzaam-online-shoppen-9789401477222)

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by